فارسی ایرانایرانتهران شنبه تا پنجشنبه 10:00-18:00 02123456789 شنبه تا پنجشنبه 8:00-17:00 02125425421
info@kanoonandisheh.com
شماره #1
در ایران
مشاوره حقوقی
با وکلای مجرب
اعتماد به ما
2,000 مشتری
مشاوره حقوقی

بلاگ

لیست مقالات
مشاوره حقوقی خانواده بعد از ازدواج مناسب ترین گزینه برای پاسخ به سوالات حقوقی متاهل هایی است که فکر می کنند دانش حقوقیشان کافی نیست. یک یا چند جلسه مشاوره حقوقی خانواده می تواند بسیاری از مسائل را برای شما روشن و شفاف سازی کند.
بیشتر بخوانید
با استفاده از سامانه جامع روابط کار، افراد می توانند شکایات خود را مرتبط با مسائل حقوقی و کیفری از جمله تخلفات کارفرما، درخواست های حقوقی، وضعیت قراردادهای کاری و سایر مسائل مشابه را به صورت آنلاین ثبت کنند. همچنین، امکان ارسال اظهارنامه های مرتبط با امور مالی و مالیاتی نیز در این سامانه فراهم...
بیشتر بخوانید
صاحبان مشاغل مکلف هستند تمامی حقوق مربوط به افرادی که تحت نظر آنان مشغول به کارند، را پرداخت کرده و از تضییع حقوق آنان خودداری نمایند. این حقوق شامل حقوق مالی مثل حقوق دستمزد و مزایا و همچنین حقوق اجتماعی و حقوق کاری از قبیل بیمه ها و مرخصی ها می شود.
بیشتر بخوانید
در این پست چندین سوال در مورد طلاق را برای شما قرار داده ایم که سعی کرده ایم به مهم ترین آنها پاسخ دهیم و شما جهت مطرح کرده سوال از وکیل طلاق می توانید از بخش نظرات یا تلفنی سوال های خود را مطرح کنید.
بیشتر بخوانید
در این مقاله قصد داریم بطور مفصل به موضوع وکیل طلاق بپردازیم و به مهمترین سوالات در این حوزه پاسخ دهیم از قبیل : طلاق از چه راههایی امکان پذیر است ؟ سریعترین راههای گرفتن طلاق کدامند ؟ طلاق توافقی چیست ؟ و چطور باید برای طلاق توافقی اقدام کرد ؟ طلاق از طرف مرد...
بیشتر بخوانید
اعاده حیثیت چیست ؟ اگر مردی به زن خود تهمت رابطه با مرد نامحرم بزند آیا زن میتواند اعاده حیثیت کند ؟ در این صورت آیا مرد محاکمه میشود ؟
بیشتر بخوانید